• Marcin Piasecki

POIR 3.3.3 Go to Brand, czyli wsparcie promocji marek dla MŚP

Aktualizacja: cze 1




Popularny konkurs pilotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) promujący marki produktowe mikro, małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych rusza już 11 lutego i będzie trwał do 11 marca 2020 roku. Konkurs POIR 3.3.3 Go To Brand wspiera eksport MŚP z wybranych, strategicznych branż i umożliwia dofinansowanie szerokiej gamy kosztów marketingowych nawet w 85%.

CEL KONKURSU

  • zwiększenie eksportu przedsiębiorstw MŚP z branż perspektywicznych dla rozwoju eksportu, w oparciu o produkty i usługi innowacyjne wpisujące się w Krajowe Inteligentne Specjalizacje.

  • wsparcie skierowane jest zarówno dla początkujących eksporterów, jak i przedsiębiorstw z wieloletnią tradycją w tym obszarze w oparciu o katalog imprez wystawowych dla branż:

  • sprzęt medyczny

  • maszyny i urządzenia

  • IT/ ICT

  • biotechnologia i farmacja

  • moda polska

  • kosmetyki

  • budowa i wykańczanie budowli

  • jachty i łodzie

  • meble

  • polskie specjalności żywieniowe

  • sektor usług prozdrowotnych

  • części samochodowe i lotnicze

DOFINANSOWANIE

  • poziom dofinansowania:

  • do 85%  dla mikro przedsiębiorstw

  • do 75% dla małych przedsiębiorstw

  • do 60% dla średnich przedsiębiorstw

  • maksymalna wartość projektu: 1 mln zł

  • zaliczka do 40% całkowitej wysokości dofinansowania 

  • budżet konkursu: 120.000.000

WYDATKI PODLEGAJĄCE REFUNDACJI

  • targi i wystawy branżowe (wynajem, budowa, obsługa stoisk)

  • wyjazdy i delegacje

  • koszty promocji marketingowej

  • usługi doradcze

  • ubezpieczenia

  • szkolenia 

  • usługi doradcze dotyczące umiędzynarodowienia przedsiębiorcy mogą stanowić do 5% łącznej wartości kosztów kwalifikowanych projektu.

  • szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy mogą stanowić do 2% łącznej wartości kosztów kwalifikowanych projektu.

  • koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych (diety, noclegi, przejazdy, wizy, parkingi itd.) oraz koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych nie mogą łącznie przekroczyć 60% łącznej wartości kosztów kwalifikowanych projektu.

SPRAWDŹ INNE KONKURSY


POIR 1.1.1 Szybka Ścieżka - konkurs ogólny

POIR 1.1.1 Szybka Ścieżka - Koronowirusy

POIR 3.2.2 Kredyt na Innowacje

POPW 1.2 Internacjonalizacja MŚP

POIR 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę przedsiębiorstw

POIR 3.2.1 Badania na Rynek

Fundusze Norweskie

7 wyświetlenia
logo_szyld.png

Usługi

Zapisz się na newsletter

  • Facebook
  • LinkedIn - Grey Koło
180x150.png