top of page
  • Zdjęcie autoraMarcin Piasecki

POIR 3.3.3 Go to Brand, czyli wsparcie promocji marek dla MŚP

Zaktualizowano: 1 cze 2020




Popularny konkurs pilotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) promujący marki produktowe mikro, małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych rusza już 11 lutego i będzie trwał do 11 marca 2020 roku. Konkurs POIR 3.3.3 Go To Brand wspiera eksport MŚP z wybranych, strategicznych branż i umożliwia dofinansowanie szerokiej gamy kosztów marketingowych nawet w 85%.

CEL KONKURSU

  • zwiększenie eksportu przedsiębiorstw MŚP z branż perspektywicznych dla rozwoju eksportu, w oparciu o produkty i usługi innowacyjne wpisujące się w Krajowe Inteligentne Specjalizacje.

  • wsparcie skierowane jest zarówno dla początkujących eksporterów, jak i przedsiębiorstw z wieloletnią tradycją w tym obszarze w oparciu o katalog imprez wystawowych dla branż:

    • sprzęt medyczny

    • maszyny i urządzenia

    • IT/ ICT

    • biotechnologia i farmacja

    • moda polska

    • kosmetyki

    • budowa i wykańczanie budowli

    • jachty i łodzie

    • meble

    • polskie specjalności żywieniowe

    • sektor usług prozdrowotnych

    • części samochodowe i lotnicze

DOFINANSOWANIE

  • poziom dofinansowania:

    • do 85%  dla mikro przedsiębiorstw

    • do 75% dla małych przedsiębiorstw

    • do 60% dla średnich przedsiębiorstw

  • maksymalna wartość projektu: 1 mln zł

  • zaliczka do 40% całkowitej wysokości dofinansowania 

  • budżet konkursu: 120.000.000

WYDATKI PODLEGAJĄCE REFUNDACJI

  • targi i wystawy branżowe (wynajem, budowa, obsługa stoisk)

  • wyjazdy i delegacje

  • koszty promocji marketingowej

  • usługi doradcze

  • ubezpieczenia

  • szkolenia 

  • usługi doradcze dotyczące umiędzynarodowienia przedsiębiorcy mogą stanowić do 5% łącznej wartości kosztów kwalifikowanych projektu.

  • szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy mogą stanowić do 2% łącznej wartości kosztów kwalifikowanych projektu.

  • koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych (diety, noclegi, przejazdy, wizy, parkingi itd.) oraz koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych nie mogą łącznie przekroczyć 60% łącznej wartości kosztów kwalifikowanych projektu.

SPRAWDŹ INNE KONKURSY


POIR 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę przedsiębiorstw

POIR 3.2.1 Badania na Rynek

Fundusze Norweskie

10 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page