Rozliczanie projektu
Wraz z rozpoczęciem realizacji projektu należy mieć na uwadze konieczność bieżącego dokumentowania prowadzonych działań pod kątem zgodności z warunkami umowy obejmującymi zakres merytoryczny i finansowy. W pierwszej kolejności po podpisaniu umowy o dofinansowanie udostępniamy klientom wzory niezbędnych dokumentów formalizujących udział w danym projekcie, takie jak: regulaminy, aneksy umów, zakresy obowiązków, karty pracy i niezbędne oświadczenia. Po rozpoczęciu prac merytorycznych nad projektem w kolejnych etapach wspieramy klientów w procesie dokumentowania wykonanych prac, rozliczania kosztów i występowania o transze dofinansowania w formie zaliczek bądź refundacji, a także podczas kontroli okresowej i końcowej projektu.

W okresie realizacji całego projektu zakres wykonywanych przez nas prac obejmuje:
-
Przygotowanie wniosków sprawozdawczych i wniosków o płatność
-
Przygotowanie wzorów dokumentów dla potrzeb stosowania Zasad Konkurencyjności podczas procedur zakupowych,
-
Bieżącą aktualizację harmonogramu płatności w systemie SL2014,
-
Przygotowanie wytycznych dotyczących promocji projektu,
-
Prowadzenie uzgodnień w imieniu klienta z jednostka finansującą,
-
Wsparcie w zakresie przygotowania dokumentów związanych z planowaną kontrolą projektu,
-
Bieżące doradztwo w zakresie korzystania z pomocy publicznej,